15 Ocak 2016 Cuma

Kitap Yorumu: Monster In His Eyes Serisi: Ruhumdaki Canavar #2 -J.M. Darhower

Kitap Adı: Ruhumdaki Canavar
Özgün Adı: Torture to Her Soul
Yazarın Adı: J.M. Darhower
Seri Adı: Monster In His Eyes
Seri Sıralaması: 2
Çevirmenin Adı: Arzu Altınanıt
Yayınevi: Yabancı Yayınları
Türü: Romantik/Erotik
Yaş Grubu: Yetişkin
Sayfa Sayısı: 478
Goodreads: 4.24
Puanım: 4/5


Kalplerini vermeleri gereken en son kişiye aşık olan herkese...
Bu kitap sizin için...

Arka Kapak Yazısı: Ben iyi bir adam değilim. Değilim işte. Biliyorum.
İçimde, dünyada en ufak ışık zerresi bile bırakmayacak kadar karanlık var. Ama zarar veremeyeceğim biri var, söndürmeye cesaret edemediğim tek bir ışık...
KARİSSA.
Benim bir canavar olduğumu düşünüyor ve belki de öyleyim. Onu her dokunuşumla ürkütüyor, ruhuna işkence ediyorum. Ama ben tek değilim. Dünya canavarlarla dolu ve en tehlikelileri ben değilim.
Onların yanına bile yaklaşmıyorum.
Tanrı bana yardım etsin ki onu SEVİYORUM.
Seviyorum işte.
Ve Tanrı, onu benden ALMAYA çalışan herkese de yardım etsin.


Yorumum: Daha önce serinin ilk kitabının yorumunu paylaşmıştım  'yorumum için tık tık'' 
İlk kitabı çok beğenmiştim bunu da onun kadar beğendim ama puanımı birazcık düşürdüm ve neden düşürdüm tam olarak bilemiyorum. O kitabı okurkenki duygularım olmadığı için düşürdüm sanırım.
Öteki kitabın sonunda olan şeyler yüzünden bu kitabın başı birazcık durağan ve diyalogsuzdu çünkü Karissa kızgın ve kırgındı, Naz ile sorunları çok büyüktü. Karakterler daha çok kendi içlerine dönmüşlerdi. Bu arada bu kitap Naz'ın bakış açısıyla bakmamızı sağlıyor ve bu benim için çok hoş bir şeydi, onun düşüncelerini çok merak ediyordum gerçekten ve Naz'ın ağzından anlatılacağını öğrendiğimde bu kitap için çok heyecanlanmıştım. 
Başlarda Karissa Naz'ı delirtmek ve sinirlendirmek için her şeyi yaptı ama Naz hep sabırlı davrandı. Karissa'nın Naz için ne kadar önemli olduğunu ve ona asla zarar vermeyeceğini bu kitapta gördüm. Naz dibine kadar aşıktı. Ve sonları çok çok olaylıydı. Birkaç yerde çok duygulandım, Naz'a olan sevgim arttı. Eğer Gözlerindeki Canavar kitabını okuyup beğendiyseniz bunu da okumalısınız beğeneceğinizi garanti ediyorum. 

Alıntılar: -Hayat, lafı dolandırıp gerçekleri allayıp pullayacak kadar uzun değildi.

-Çünkü içinde onun olmadığı bir dünyanın yaşanmaya değer bir dünya olduğunu düşünmüyordum.Şimdiye dek karanlıklar içinde, üzerimde yıllarca güneşin parlamadığı bir hayatım oldu. Nihayet gün ışığını tekrar gördüm. Ve ona sırtımı dönebileceğimi sanmıyorum.

-Benim için onun her hali güzeldi.

-''Burada dikilmiş ne yapıyorsun?''
''Ne kadar güzel olduğunu düşünüyorum.''

-Ancak öldüğüm zaman uyuyacağım.

-''Bazı şeyleri yeterince güzel yaparsan, insanlar onun ne kadar zarar vereceğini düşünmezler.''

-Ona her şeyi verirdim. Eğer isterse şu lanet olası göğsümü çıplak ellerimle yırtarak açar, kalbimi yerinden söker ve ona verirdim. Söylemesi yeterdi. İstemesi yeterdi.

-''Birini seviyorsan onun için en iyisini istersin ve bazen onun için en iyisi sen değilsindir.''

-''Seni seviyorum, Naz,'' dedi. Bu cümle büyük bir açlıkla içime çektiğim zor alınan bir nefes gibiydi. ''Bunun için Tanrı yardımcım olsun ama öyle. Seni seviyorum.''

-''Sende bir şey var,'' dedim alçak bir sesle. ''Uzun zamandır aradığım bir şey.''
Gülümsemesi azaldı, yüzünde üzüntülü bir ifade belirdi. ''Bu sözleri daha önce de duydum.''
''Duyduğunu biliyorum.'' Yurttaki odasında geçirdiğimiz gece aynı şeyleri söylemiştim. ''Ama artık bunun ne olduğunu buldum, Karissa. Ve yok olmasına izin verebileceğimden emin değilim.''
Uzandı ve alnıma düşen bir tutam saçı okşadı, sonra yüzümü tuttu. ''O zaman verme.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder