6 Ocak 2016 Çarşamba

Kitap Alışverişi #1

Merhabaa :) Bugün yepyeni bir yazıyla karşınızdayım. Bu aralar bloguma hep yazı girmek istiyorum. O kadar güzel bir şeymiş ki burada görüşlerini, düşüncelerini paylaşmak burayı ihmal ettiğime inanamıyorum. Neyse gelelim konumuza...
Bugün heyecanla beklediğim kargom sonunda geldiii <3 https://www.okuoku.com/ da bu ay çok güzel indirimler olduğunu gördüm. Hep istediğim kitaplar 9.90 a inmişti. Hemen anneme koştum ve annem de beni kırmadı ve kitapları sipariş ettik. Zaten şimdiye kadar kitaplarımı hep okuoku.com dan aldım. Sonuna kadar güvendiğim bir site. Kapıda ödeme gibi seçeneği olması da çok güzel. Ayrıca kitaplar hasarsız ve bol hediyeli geliyor hem de iki günde. Eğer internetten kitap alışverişi yapmak gibi bir düşünceniz varsa ve endişe duyuyorsanız ben size gönül rahatlığı ile bu siteyi tavsiye ederim.
Şimdi gelelim yepyeni kitaplarımaa...

Trendeki Kız geçen seneden beri çok merak ettiğim ama görüp de alamadığım bir kitaptı malum fiyatlar biraz yüksek. İndirimdeyken hemen aldım. Filmi olacak sanırım, ondan önce okumak istiyorum. Tür olarak sevdiğim bir tür. Kapak tasarımı ilginç ve çok güzel. Tess Gerritsen'in yorum yapması da kitabı benim için bir kaç adım öne çıkarıyor.

Ay'da 172 Saat yeni çıkan bir kitap. Konusuyla baya bir dikkatimi çekti. Kapağına bayıldım. Arka kapağında AY'A GİTMEK İSTER MİSİNİZ? yazısı beni benden aldı. Bu kitap için çok heyecanlıyım. Sanırım gizem hakim kitapta. Merakla bekliyorumm.

Bir diğer kitabım Locke Lamora'nın Yalanları. Şuna bakar mısın ama ya merak edilmeyecek gibi değil. Yine kapağı çok güzel olan bir kitap. Hakkında hep iyi yorumlar gördüm. Fantastik türünde bir kitap. Okumayı ve burada yorumunu paylaşmayı iple çekiyorum ve beğeneceğime eminim.

İthaki Yayınları'ndan aldıklarım işte bunlar. Hepsi çok çok kaliteli ve güzel. Bu yayınevi en sevdiklerim arasında.

Bir devam kitabı olan Ruhumdaki Canavar'ı uzun süredir bekliyordum, sonunda alabildim. İlk kitabını çok sevmiştim bunu da aynı ölçüde seveceğime eminim. 

Yaşasıın !! Artık benim de bir Lola ve Komşu Çocuk kitabım vaar. O kadar tatlış bir kitap ki yiyesim geldii <3 Lola ile tanışmak için sabırsızlanıyorum.

Meleklerin Kanı kitabını Yabancı Yayınları'nın alması çok iyi olmuş. Harika basmışlar. Bu yayınevi gerçekten iyi işler çıkarıyor. Yine harika bir kitap ve yine harika bir basım.

İlk kitap alışverişi yazımdan şimdilik bu kadar. Kitapları okudukça yorumlarımı detaylı bir şekilde yazacağım. Hoşça kalın :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder