11 Ağustos 2015 Salı

Lux Serisi: Obsidiyen- Jennifer L. Armentrout

                                                           Kitap Adı: Obsidiyen
                                                           Özgün Adı:Obsidian
                                                           Seri Adı: Lux
                                                           Seri Sıralaması:1/5
                                                           Yazarın Adı: Jennifer L. Armentrout
                                                           Yayınevi: Dex
                                                           Türü:Genç Yetişken/Bilim Kurgu
                                                           Sayfa Sayısı: 354
                                                           Goodreads: 4,26
                                                           Puanım:5/5

Arka Kapak Yazısı: Her şeye yeniden başlamak çok berbat.

Annemle birlikte Batı Virginia'ya taşındığımızda, kendimi sıkıcı işlere adamıştım, ta ki tüyler ürpertici yeşil gözleri ve kaslı vücuduyla yan komşumuz karşımda dikilene kadar. Ama işler tahmin ettiğiniz gibi gitmedi.

O, ağzını açtı.

Daemon hem kabaydı hem de kendini beğenmiş bir pislikti.
Birbirimizden hoşlanmamıştık. Tam hikaye burada bitiyordu ki bir kazaya uğradım ve Daemon zamanı dondurarak beni kurtardı.

Yakışıklı uzaylı komşum üzerimde bir iz bırakmıştı.

Yanlış okumadınız. O, bir uzaylı. Daemon ve kız kardeşinin yeteneklerini çalmak isteyen düşmanları vardı ve Daemon'ın bıraktığı iz bütün düşmanları başıma toplamıştı.

Bu korkunç durumdan canlı kurtulmak içinse tek yapmam gereken üzerimdeki uzaylı izi etkisini yitirene kadar Deamon'ın yanından ayrılmamaktı.

''Obsidiyen'e bayıldım. Romanı bir gecede bitirmeye, kendinizi Daemon'a kaptırmaya ve serinin ikinci kitabı için sabırsızca beklemeye hazır olun.'' Deborah Cooke, The Dragon Diaries

''Daemon ve Katy, ateşle barut gibi. Her bölüm nefesinizi kesecek ve dahası için yalvaracaksınız.'' Jus Accardo, Touch

''Armentrout'un yeni serisinin ilk kitabı başından sonuna hiç azalmayan bir heyecanla akıp gidiyor.'' RT Book Reviews 

Yorumum: Bu kitabı okumaya geç başladım malesef. Okuduğum zaman ne kadar geç kaldığımı fark edip üzülmüştüm. Ama olsun sonunda okudum. İki günde bitti. Uzaylılara çok uzaktım aslında ama bu kitapla uzaylıların dünyasına girdim ve bayıldım. Herkes gibi ben de öküz Daemon a aşık oldum. Bu kadar yakışıklı kaslı ve bu kadar öküz olunamaz gerçekten. Ve bu öküz kahramanımızın çok tatlı da bir ikizi var adı da Dee. Bu harika uzaylılarımız insanlardan uzak bir hayat yaşarken her sey altüst olur çünkü yeni bir komşuları vardır artık. Normal sıradan bir kız olan Katy. Katy'nin kitap blogu olması da bu kitaba ayrı bir güzellik katmış. Gerçekten beni etkiledi bu yönde. Katy ve Dee giderek yakınlaşıyolar çok yakın iki arkadaş oluyorlar Daemon her ne kadar karşı çıkmaya çalışsa da. Katy Daemon'a çok sinir oluyor çünkü Daemon her fırsatta onu küçük düşürüyor ya da alay ediyor. Ama aynı zamanda Katy Daemon'dan etkileniyor da. Etkilenmemek ne mümkün zaten :D Her şey böyle geçmiyor tabiki bir de Arumlar denilen kötü kahramanlarımız da var. Arumlar ve Luxenler düşmanlar. Daemon kendi ırkını kardeşini ve tabiki Kediciğini Arumlardan korumaya çalışıyor. Ben çok beğendim ve tabiki seriye devam edeceğim. Neler olacağını çok merak ediyorum. Yazarın okuduğum ilk kitabı ve yazarı da beğendim. Gayet akıcı bir üslubu var. Anlayacağınız sayfalar su gibi aktı. Kesinlikle tavsiye ediyorum...

Alıntılar
-Diğer taraftaki bir çocuk alçak bşr ıslık çaldı.'' Ash poponu tekmeleyecek Deamon.'' Deamon'ın ağzı iyice kulaklarına vardı.'' Ash popomu bunu yapamayacak kadar çok seviyor.'' (sayfa 124)
-Gözleri hala üzerimdeyken sırasını öne doğru yatırıp daha da yaklaştı. ''Tahmin et bakalım ne yaptım?''
''NE?'' ''Bloguna baktım.'' 
Ah. Tanrım. Bebeğim. Yüce İsa.Nasıl bulmuştu? Bir dakika. Önemli olan bulmuş olmasıydı. Blogum arttık Google'da çıkıyor muydu? Bu muhteşemdi işte.''Yine beni takip ediyorsun,anlıyorum.Yasaklama emri çıkarmama gerek var mı? '' Rüyanda görürsün Kedicik.'' Pişmiş kelle gibi sırıttı. ''AH bekle rüyalarında zaten başroldeyim değil mi?'' Gözlerimi devirdim.''Kabuslarımda Daemon.Kabuslarımda.'' (sayfa 125)

Kitabın kapak modelleri olan Sztella Tziotziosz ve Peter/Pepe Toth gerçekten çok yakışıyolar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder