5 Nisan 2018 Perşembe

Hayatımı kolaylaştıran ürün: Amazon Kindle 4

Merhaba arkadaşlar! Bugün bana uzak bir konuda yazı gireceğim ve bir ürün tanıtacağım. İşte karşınızda o mükemmel ürün ta ta ta taammm
Amazon Kindle 4

Kısa zaman önce Locke Lamora'nın Yalanlarını telefonumdan pdf olarak okumaya başladığımdan beri telefondan kitap okumak hayatımda yer edindi. Daha önceden böyle bir şey yapmamıştım gerek de duymamıştım açıkçası fakat bu işin kolaylığının ve hızının tadına varınca yeni bir arayışa girdim çünkü telefon yetmiyordu şarj olarak. O zamanlarda da şans eseri uygun fiyata Kindle 4 bulunca hemen kaptım bir tane ve o gün bu gündür o benim canım!

Şimdi özelliklerine değinmem gerekirse (pek anlamasam da) dokunmatik özelliği olmayan bir model ki bu başta sorun yaratsa da şimdi çok hoşuma giden bir şey. Sayfa geçişleri iki yandaki tuşlardan oluyor. Hafif ve küçük çünkü klavye sistemi yok, gördüğünüz gibi birkaç tuşu var. Bir şey not almak ya da internette bir şey aratmak istediğinizde ekran klavyesi çıkıyor ve klavyeyi dört yönlü tuş takımıyla kullanmak biraz zor. WiFi bağlantısı var. 1.25 gb kullanılabilir hafıza var. Şarj konusunda ise hiçbir sıkıntım yok. Yaklaşık 3 saatte şarj oluyor ve şarjı baya dayanıyor. Yani bir ay ile üç hafta arası değişebiliyor. Diğer kindle modelleri nasıl bilmiyorum ama ben kendiminkinden memnunum çünkü yaptığım ve istediğim tek şey kitap okumak onu da çok güzel karşılıyor. Tek sıkıntısı ekran aydınlatması olmaması. Bu gerçekten problem yaratıyor. Odamdayken falan sıkıntı olmuyor sonuçta gece lambası açık oluyor ama yolculukta falan ışık olmaması kötü oluyor onun için de küçük kitap okuma lambalarından aldım. Onun dışında daha özele inersek, istediğiniz yerin altını çizebilir, not alabilir ve yabancı kitap okuyorsanız da bilmediğiniz kelimelerin anlamlarına hemen bakabilirsiniz. Bu tarz ürünler arayanlara umarım birkaç fikir sunabilmişimdir. Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler. 🌹


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder